Válaszd ki az autódat
Autó kiválasztása a listáról
Keresés

Általános garanciális igény érvényesítésének feltételei:

 

  • Csak a Charter Hajózás Kft-nél forgalmazott autóalkatrészekre vállalunk garanciát, melyet az alkatrész vásárlási számlája igazol.
  • Garanciális igényt a garanciális időn belül, hiánytalanul kitöltött garanciális jegyzőkönyvön, egyes esetekben jótállási jegyen kell megtenni, valamint csatolni a forgalmi engedély másolatát.
  • Garanciaigény érvényesítéséhez szükséges a beszerelés szakszerűségét bizonyító, számviteli rend alapján kiállított beszerelési számla, és a szakszerű beszerelést igazoló, beszerelést végző szerviz által kiállított szakvélemény. A szakvéleménynek tartalmaznia kell a hibajelenséget, amelyet a meghibásodott alkatrész okozott, a hibakeresés során szintén megvizsgált, kapcsolódó alkatrészek, egységek felsorolását. Amennyiben a hiba megállapításhoz, vagy az alkatrész cseréjéhez speciális eszköz, célszerszám szükséges, akkor annak megnevezését. Műszeres méréssel, vagy diagnosztikai eszközzel megállapítható hibák esetén a mérési eredményeket kinyomtatott formában a szakvéleményhez kell csatolni.
  • A vevőnek törekednie kell arra, hogy garanciális problémájával a lehető legrövidebb időn belül keresse fel a Charter Hajózás Kft valamely székhelyét. A vevő a meghibásodás észlelése után a lehető legrövidebb időn belül köteles értesíteni a Charter Hajózás Kft-t, és mindent megtenni annak érdekében, hogy a hiba további károkat ne okozzon.
  • Amennyiben a garanciális igény nem megalapozott, vagy nem teljesülnek a garanciális feltételek, az eladó írásban értesíti a vevőt a garanciaigény elutasításáról.
  • Ha a meghibásodott alkatrész hibája miatt más, a gépkocsiban lévő alkatrészek, egységek is károsodnak, akkor a kapcsolt kárigény érvényesítéséhez szükséges, hogy a meghibásodott gépjármű megbontásánál a Charter Hajózás Kft képviselője jelen legyen, azt fényképekkel, jegyzőkönyvvel dokumentálnia szükséges.

 

GYÁRI ALKATRÉSZ JÓTÁLLÁSI IGÉNYÉNEK ÉRVÉNYESÍTÉSI FELTÉTELEI:

  • Eredeti gyári BMW alkatrész garanciális igényét a termék értékesítését végző Charter Hajózás Kft valamelyik székhelyén kell bejelenteni.
  • Gyári alkatrész garanciális igényekor szükséges igazolás a hivatalos BMW szerviz részéről a gyári technológia ismeretéről és annak betartásáról, valamint a futásteljesítményről a garanciális hiba jelentkezésekor.
  • A Gyári BMW alkatrészek esetében hivatalos BMW márkaszervizben történő beépítés esetén tudunk garanciát vállalni az alkatrészekre.

 

A JÓTÁLLÁST KIZÁRÓ OKOK:

  • Az alkatrész nem a Charter Hajózás Kft által forgalmazott termék, és számlával ez nincs igazolva.
  • A garanciaigény feltételeinek megfelelő dokumentumok hiányoznak, vagy hiányosan vannak kitöltve.
  • Garanciális idő letelte után jelentették be a garanciaigényt.
  • Nem a gyártói előírásoknak megfelelően történt az alkatrészek cseréje.
  • Nem a katalógusnak megfelelő autótípusba építették be az alkatrészt.
  • Az alkatrészt nem a gyárilag előírt körülmények között és nem az előírt működési feltételeknek megfelelően használták. (pl. autóversenyzés, a megengedettnél nagyobb teher szállítása)
  • Bárminemű változtatást hajtottak végre a terméken.
  • Alkatrész nem teljes egészében, hiányosan került bevizsgálásra.
  • A meghibásodás a termék természetes elhasználódásának következménye.
  • Gyári BMW alkatrészek esetében nem hivatalos BMW márkaszervizben történő beépítés.
  • Sajátkezű beépítése az alkatrésznek.
  • A tulajdonos a hiba észlelése után tovább üzemeltette a gépjárművet és ez további károkat okozott.
  • Az alkatrészen sérülés fedezhető fel.
  • Beszerelés szakszerűtlenségéből bekövetkező meghibásodás történik.

 

ÁRUVISSZAVÉTELI FELTÉTELEK:

  • Folyadékokat (olajok, spray-k, stb.), izzókat minőségbiztosítási okokból nem vehetünk vissza, és nem cserélhetünk!
  • A Charter Hajózás Kft nem köteles ellenőrizni az adott gépjárműhöz rendelt alkatrészek beépíthetőségét.
  • A téves adatközlésből eredő hibákért – téves cikkszám megadása, nem megfelelő alkatrész megnevezése – nem vállalunk felelősséget.
  • Betétdíjas termékeket csak eredeti csomagolásban, megtisztítva, olajfolyás mentesen, csak normál használatból származó kopott, elhasználódott alkatrészeket veszünk és térítünk vissza. Törött, görbült, korrodált, hiányos alkatrész visszaküldése esetén a betétdíjat nem áll módunkban visszatéríteni.

 

Dokumentumok

Általános garanciális igény érvényesítésének feltételei (PDF)

Elállási/felmondási nyilatkozatminta (PDF)

Garanciális jegyzőkönyv (PDF)

Általános szerződési feltételek (PDF)

 

Thank you for visiting
Schmiedmann!
We noticed you are from...

United States United States